★★★ BUNNY EARS PARADISE ★★★
name milo lanzapine
gender boy
likes writing, sleeping, inside when cold, a cute thing, making stuff, egg sandwich, boyfriend, anime
doesn't like back hurt, new intewrnet
languages english, 日本語
myers-briggs infp
enneagram 4w3
western zodiac gemini
eastern zodiac tiger
blood type ??? toxic sewage

interests:

basicaly i like to write and draw and make all kinds of stuff. i take aderall because it is prescribed to me for medicine. i also am prescribed other medidicnes too. that is because of my brain. i live by myself which is really hard for me to do but i do it! i have a job too but it's really hard, everything is hard so i make stuff and then it's not so hard.

i have always liked to write since i was a kid. i will post my writing on this site.

i have to listen to videos about competitive pokemon battling as background noise to calculate the right amount of stimulation to do most everyday tasks but i haven't played pokemon since i was a kid.

i hate social media because you can't use css on it anymore so i do not have a lot. click here for a list of other sites where you can find me.

thank you so much for reading! i have to go take my laundry out.

it's literally such hard work being this sexy and cute but someone has to fukin do it

let's link to each others sites and have fun yeah!!

i found these by googling "livejournal question and answer meme". you can do them if you want

1. Do you like blue cheese?

no but i like putting spicy chicken wings in the blue cheese dip they give you at dominos

2. Have you ever smoked?

i tried once freshman year of high school on a class trip we were at a la quinta a classmate gave me a cigarette we leaned out the window i tried to smoke it i immediately coughed. more recently i tried to smoke salvia but nothing happened because i'm on antipsychotics which negate the effects of psychedelics so i can't have anything

3. Do you own a gun?

never, i would rather die in the zombie apocalypse or societal collapse than be seen as a person who owns a gun

4. What is your favourite flavour?

matcha

5. Do you get nervous before doctor visits?

no why

6. What do you think of hot dogs?

kinda gross

7. Favourite Christmas movie?

who the fuck has a favorite christmas movie

8. What do you prefer to drink in the morning?

coffee with cream or flavored creamer or whatever the fuck i wanna put in theree and then a supplemental mountain dew once i get to work

9. Do you do push-ups?

what the fuck

10. What’s your favourite piece of jewelry?

right now im wearing these earrings that are just little black plastic circles. they are manly as hell and also goth as hell i'm so cool

11. Favourite hobby?

write

12. Do you have A.D.D.?

clinically diagnosed and debilitatingly so to the point where i have to wear noise-reduction headphones when i'm by myself in public because every sound i hear is too distracting yes.

13. What’s the one thing you hate about yourself?

theres more than one thing

14. Middle name?

no its a girl name

15. Name three thoughts right now?

16. Name 3 drinks you drink regularly.

17. Where's the question?

up your butt. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pogchamp

18. Current hate right now?

no hate only happy ╰(*´︶`*)╯

19. Favourite place to be?

my room lol. or anywhere with my boyfriend

20. How do you ring in the New Year?

i am usually asleep. sometimes i watch the news live or a counter

21. Where would you like to go?

back 2 japan. it has been almost 10 years already. take me back please

22. Name three people who will complete this?

killua, kaworu, and viktor (the Father, the Son, and the Holy Spirit)

23. Do you own slippers?

ya they look like owls theyre beat up as shit lol

24. What colour shirt are you wearing?

white. boring

25. Do you like sleeping on satin sheets?

i dont think i ever have

26. Can you whistle?

no. sad

27. Favourite colour?

pink

28. Would you be a pirate?

no i cant stab people

29. What songs do you sing in the shower?

i dont sing in the shower i just have elaborate conversations with myself

30. Favourite girls name?

adelaide or fuuka

31. Favourite boys name?

dunno lol

32. What’s in your pocket right now?

no pockets

33. Last person that made you laugh?

my boyfriend. ok technically griffin mcelroy but like the last person i actually know

34. Best toy as a child?

gamecube. yeah i know. or just computer. i read books a lot too if that helps

35. Worst injury?

broke both my collarbones at different points in my life as a child. first time my dad dropped me. second time i was hanging upsidedown from the monkey bars but my legs couldnt support my fat little body and i fell on my head.

36. Where would you love to live?

anywhere where there are lots of convenient things nearby (shops, resources, etc.) but no people and everyone leaves you alone and it's very quiet at night, so nowhere. also there has to be a long winter where it gets very dark at night, but not crazy like finland or whatever. also there has to be lots of rain and overcast days.

37. How many TVs do you have in your house?

none. lol. i want a mini CRT tv to watch anime on sooooo bad tho

38. Who is your loudest friend?

one of my best friends from art school whos name i wont say. we all jokingly call him a bakugo kinnie

39. How many dogs do you have?

none :( i prefer kitties and birds but doggies are good too. but i cant have any pets where i live now

40. Does someone trust you?

i'm a childcare provider, so i really hope that the kids i work with every day trust me

41. What is your favourite movie?

too hard next question

42. What’s your favourite sweet?

not hard at all. dorayaki. but i have a massive sweet tooth and will gorge myself on anything sweet

43. What’s your favourite sports team?

i dont know a goddamn thing about sports and i plan to keep it that way

44. What song do you want played at your funeral?

for a serious answer cries of the elephant man bones by nicole dollanganger. then once everyone's crying we blast money machine